måndag 14 februari 2011

Gubbar och gatuvirkning!

Idag har två bra saker hänt!
1. Jag fick se mina keramikgubbar färdiga med glasyr och de blev lyckade! De två under är de första beställda av mina klasskamrater Karin och Emma! synd bara att den enda kameran jag hade innan vi gick skilda vägar var min kära mobiltelefon så bilden blev dålig.
2. På vägen hem stötte jag dessutom på detta fina verk bara 15 meter från min dörr! Jag blir alltid lika glad när någon lagt ner energi och tid för att göra sin omgivning finare! Det här var dessutom ett av de finaste gatukonstverket av virkat jag sett! Mycket uppmuntrande.
//Maya

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att öppna ugnen och se så fina gröna gubbar. Själv blev jag besviken vid ugnsöppnandet i morse.

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Tack för din gulliga kommentar om min bad-anka. Jag är jättenöjd med den och hon som beställde den också. Jag gillar verkligen din bild på virkgraffitin, den livar upp och är mycket finare än vanlig graffiti. Jag kikar in här fler gånger, mycket trevlig blogg! /Kat

    SvaraRadera
  3. Tack! Vad gulligt av dig :) jag kommer med all säkerhet att titta in hos dig med!
    Kram

    SvaraRadera