tisdag 15 februari 2011

Foto

Jag har gjort min första studiefotografering någonsin och det var jättekul! Jag fick lite hjälp med blixtarna av kalle som jag pratade om förut i det här inlägget. Första bilden är den som jag tycker blev bäst. Jag har framkallat den på två olika sätt, här är den varma. Jag kan inte bestämma vilken jag tycker bäst om. På bilden är Simon Elander som gå i min klass på nyckelviksskolan.
Det här är en annan klasskamrat, Agnese Cebere. Jag tror att det här är den bästa bilden på henne. Det var lite svårare att välja bilder att framkalla för att det fanns många bra. hon har ett spännande och vackert dock-likt ansikte.
Jag tror att jag ska försöka använda bilderna till att göra en grej jag har gått och tänkt på. Jag vill på något sätt använda akvarellfärg och få in det konstnärliga i bilden. får se om det blir av.
//Maya

1 kommentar:

  1. Åh! Kul att fotografera "på riktig" !!
    Och vad spännande det låter med att göra något konstnärligt med det med akvarellfärg!

    SvaraRadera