lördag 30 april 2011

Yllesprattel

Jag har varit lite inaktiv på bloggen på senaste tiden, orken och tiden har inte funnits. Men det betyder inte att pysslandet har legat på hyllan. Jag har stickat, målat ägg, virkat, ritat och målat! Skönt att få lite tid för de där man annars inte hinner med. Under påsklovet och lite efter har jag varit hundvakt åt mina föräldrars hund. Hon heter Ylle och är helt underbar! Så fort man börjar klappa på henne lägger hon sig på rygg och vill bli klappad på magen. Jag har gjort en sprattelgubbe av henne som blev väldigt lik. Hoppas videon fungerar, det är den första på den här bloggen!
Här är testdockan!
Ljudet i bakgrunden får ni ursäkta. Det är mina tokiga klasskamrater.

2 kommentarer:

  1. Så fint!!! Jätteroligt, och så likt Ylle :-)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det likt!!! :)
    Tack Christina

    SvaraRadera