fredag 8 april 2011

vårutställningen öppnar portarna!

Idag är första dagen för vårutställningen på Nyckelviksskolan! Igår sprang hela skolans elever och lärare runt som i en myrstack, som målsökande missiler helt fokuserade på vad just de höll på med. Det målades, byggdes väggar, flyttades undan saker, saker bars fram så nu känner man knappt igen skolan! Klockan 11 öppnas portarna och dom stängs igen på söndag vid 16 och lite där i mellan också förstås! Mer om det kan du läsa i det här inlägget.
Bilden är en liten skiss från ritboken, det är ett slags självporträtt.
Ha det så bra och kom gärna och besök mig på utställningen!
//Maya

5 kommentarer:

  1. Åh,d skulle va jättekul o komma! Killen är sjuk här hemma men jag ska se om jag hinner ratta dit en sväng ändå i helgen:)

    Må så gott

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja tänk nog vore det kul att gå på utställning.
    Det är för långt hemifrån och jag har mormorjour annars skulle jag ha kommit. Lycka till med utställningen.

    SvaraRadera
  3. Så rolig helg du har framför dig!!:)
    Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. tack ska ni ha! jag gick runt idag och tittade på allas grejer, sjukt fina saker alla har gjort! hoppas du kommer helena! jag skrev mitt telefonnummer i det förra inlägget om utställningen, ring om du kommer! är där imorgon från 12 :)

    SvaraRadera
  5. Hej maya, legat sjuk i helgen ifall du undrade varför jag inte dök upp! Hoppas utställningen blev bra och att det kom många besökare, vilket jag tror det gjorde! Tog du några foton? Kan du inte lägga upp på bloggen isf?

    Må så gott!
    Kram Helena

    SvaraRadera