fredag 1 april 2011

Ritboken

Jag blev inspirerad att plocka fram tuschpennorna här om dagen. Det var jättekul! Så här blev resultatet. Jag tänkte lite på 20-talet när jag gjorde dem. Jag gillar de två öre bättre än den sista. tror det beror på färgerna.


Jag glömde att signera innan jag scannade in dem så jag provade att göra en fuskis! Två av dessa tre har en kopierad signatur och en är riktig! Kan ni gissa vilka som är fejk?
De senaste dagarna har jag varit lite sugen på att skaffa mig några promarkers-tuschpennor för att slippa lite skarvar och sånt. Men jag är ganska tveksam. För det första är de ganska dyra. Sen så gillar jag inte så mycket av det som är gjort med dem. Hittar inte så väldigt inspirerande saker. Men man behöver ju inte göra "foto-lika" bilder med dem bara för att det verkar gå. Får se!
//Maya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar