tisdag 11 maj 2010

Virkad muffins

En liten paus från mormorsrutorna! Jag har sedan över ett halvår jobbat på en mormorsrutefilt men när jag lyssnade på "syjuntan i p1", en programserie som jag tror sändes någon gång runt jul, fick jag insperation att freestyla något. Helst något som inte var till någon nytta! Kändes faktiskt ganska frigörande att göra något totalt onödigt som att virka en muffin. Jag kan verkligen rekomendera att lyssna på programmen! Dom finns att ladda ned som poddradio eller lyssna på från sr.se. Här hittar du programmets hemsida!

/Lisa

4 kommentarer:

  1. En sugvänlig knopp har den, muffinsen.

    SvaraRadera
  2. Ja, man ser att den redan har blivit provsugen ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset med radioserien syjuntan! Håller på å laddar ner just.

    /Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej Sofia! Kul att du hittat hit! Vi håller koll på er också :)

    SvaraRadera