söndag 10 juli 2011

Utomhusmys

Jag berättade om att jag och Lisa hade suttit ute på landet och pysslat. Här är lite bilder från det. Första bilden är på Lisas sittpuff som hon skrev om här. Den kommer bli så himla snygg! Ylle ligger och vaktar Krumeluren som ligger i sin vagn och sover.
Vi gjorde te på färsk mynta som det fanns massor av i landet, det hade även spridit sig utanför landet i en stor buske. Det blev väldigt fint och gott!
 
Här är en bild på min utomhusateljé och det underbara motivet!
Ha det så bra i sommarvärmen!
//Maya

2 kommentarer:

  1. Meeen Hej! Vilken fin och pysslig blogg du har. Det här med foto och målning har jag också haft i tankarna och det ni har gjort är hur fint som helst. Tack för titten hos mig.
    //Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Hanna! Det var så lite så! Du har en så trevlig blogg :)
    Maya

    SvaraRadera