tisdag 12 juli 2011

Ritboken

När vi åkte till landet efter midsommar tog vi med oss min scanner så att Mamma skulle kunna jobba från landet. Därför har skisserna i ritboken inte kunnat komma in i datorn. Nu har jag äntligen lyckats installera scannern som finns på mammas ateljé! Skönt!
På första bilden är mor min på landet, sista kvällen. Älskar dig Mamma!
Dagen efter jobbade jag så vi åkte tidigt (för att vara oss). Den här fåtöljen står i butiken jag jobbade. När det var tomt på kunder satt jag och ritade lite, la undan när det kom någon och återupptog skissandet när de gått.
Ha det så bra!
//Maya

2 kommentarer:

  1. Vilket fint porträtt på mamma Karin -superbra:)

    Och ditt foto/målarprojekt verkar jättespännande, kul att experimentera med olika, okonventionella tekniker!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Helena! Jag tycker själv att porträttet blev ganska bra. Va kul att du gillar Mitt lilla projekt!
    Maya

    SvaraRadera