söndag 29 maj 2011

Nya bilder till gamla koppar.

Jag har varit inaktiv på bloggen den senaste tiden eftersom jag har haft fullt upp med arbetsprover av olika slag. Dels har jag hjälpt till med uttagningen av arbetsprover till Nyckelviksskolan vilket var krävande, ångestladdat och lärorikt! En skön blandning med andra ord! Dels att jag själv plockat ihop arbetsprover för att själv söka till Grafikskolan! Det var lite jobbigt att titta på sina egna arbetsprover efter att tre hela dagar suttit och bedömt vad andra har gjort, ge poäng och diskutera. Men de gick till slut och nu är det ivägskickat!

Jag tänkte även visa lite nya bilder på de gamla öronkopparna som fick hänga med som arbetsprover när jag sökte till grafikskolan! De fick nytt liv med lite nya bilder.


//Maya

4 kommentarer:

  1. Vilka coola muggar! Såna skulle man ha till sitt te!

    SvaraRadera
  2. Tack! De är inte jättelätta att hålla i men goda att dricka ut och roliga att leka med :)

    SvaraRadera
  3. Jättesött med öron som öron :)

    SvaraRadera