onsdag 18 maj 2011

Metallsmycke

Idag hade jag min sista lektion på Nyckelviksskolan. Det känns sorgligt men skönt på något sätt. De sista dagarna har vi städat så mycket så det kanske bidrar till att det känns skönt att sluta. Det ska bli konstigt att inte gå till skolan imorgon. Tur att det är slutfest och avslutning på fredag så att vi får sluta med glatt humör! har ni något tips på vad man kan klä ut sig till med temat "ordspråk" får ni gärna skriva det som kommentar!

Det sista jag har gjort är det här axelsmycket. Ni kommer förstå hur man använder det av skisserna. Det har varit kul eftersom jag har sugits in i arbetet med skisser och så. Jag har tänkt mycket på smycken och vad de betyder för en. De har ofta ett högt värde för en själv eftersom man har det så nära kroppen.



//Maya

2 kommentarer:

  1. Vad coolt, jättesnyggt!

    Ordspråk, jisses vilket svårt tema...återkommer om jag kommer på nåt;)

    Vad ska du göra efter skolan nu då, blir det vidareutbildning inom det konstnärliga?

    SvaraRadera
  2. Jo det blir det nog men när och vad får tiden avgöra. Just nu vet jag ingenting alls. Kommer söka till grafikskolan så det kanske är ett alternativ. Nu tänker jag hålla på med ett projekt jag och en kompis precis börjat med. Du får veta mer senare :)
    Kram

    SvaraRadera