torsdag 1 september 2011

Ritboken och Grafikskolan

Grafikskolan har börjat! Det har inte hänt så mycket men jag har träffat massa nya människor och fått ett skrivbord som jag har gjort till mitt eget med lite färg och inspirationsbilder. vi har varit på en utställning i gamla stan som hette black paint, mycket bra! Se den! Läs mer här! Det är en av lärarna på Grafikskolan som ställer ut.
Jag har ännu inte börjat med någon uppgift på skolan men jag har invigt min plats och tecknat ganska mycket! Idag hade vi en föreläsning och då gjorde jag några porträtt av klasskamrater under tiden, men dem får ni se imorgon! Idag visar jag några bilder jag gjorde igår kväll när jag kom hem. Jag hade i princip allt material i skolan men turspennorna som jag nästan aldrig använt fanns kvar! Det fick bli några slagst prickbilder där jag lekt lite med färger, skuggor och glasögon!





Trevlig torsdag!
Kram Maya

4 kommentarer:

  1. Ja , jag säger då det. Funderar skarpt på att ge dig en bild på mig själv och se vad du skulle göra med den. Du är suverän / Kram från Tant Grön

    SvaraRadera