fredag 3 juni 2011

Jag kom in på Grafikskolan!

Jag har varit lite velig med vad jag vill göra nu när Nyckelviksskolan är slut. Jobba eller plugga? Eftersom Jocke också ska plugga kan det bli ganska fattigt när hyran är betald. Men att jobba känns inte riktigt rätt heller. Jag sökte bara till en enda skola till skillnad från de flesta andra jag känner som har reservplan på reservplan. Därför var det väldigt viktigt för mig att komma in på Grafikskolan och det gjorde jag! Det känns skönt att i alla fall ha den valmöjligheten. Men jag tror att jag redan gjort mitt val och att jag kommer att gå där. Jag är bered på månader med nudlar och hemmafester för att det är för dyrt att gå ut :P

Här är en del av arbetsproverna jag sökte med, det är lite av vad jag gjort under året så en del kanske ni känner igen!



//Maya

2 kommentarer: